Меню & пошук

У Німеччині тестують магістраль на електротязі для вантажівок

У Німеччині тестують магістраль на електротязі для вантажівок

Це допоможе зменшити викиди CO2 в атмосферу


У Німеччині між Франкфуртом і Дармштадтом тестують автобан, обладнаний електричною контактною лінією для вантажівок. Автомобілі можуть під’єднуватися до мережі та їхати за принципом тролейбусів – живлячись електроенергією. Така опція доступна електричним та гібридним вантажівкам, пише Engadget.

eHighway наразі має протяжність 5 кілометрів. Щодня в тестовому режимі «електричним автобаном» можуть їхати тільки 5 автомобілів. Далі цю кількість планують нарощувати. У такий спосіб Німеччина сприяє розвитку екологічного транспортування.

Принцип роботи вантажівок-тролейбусів такий: зверху на машині є спеціальні пантографи, які приєднуються до кабелів та подають живлення. Їх можна вмикати та вимикати автоматично або вручну.

Головна перевага такої лінії – електричні вантажівки можуть від неї заряджатися під час руху. Це економитиме час логістичним компаніям та зменшуватиме викиди в атмосферу вуглекислого газу й оксиду азоту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: