Меню & пошук

App of the week: Preenster

App of the week: Preenster

[ads-pc-2]

preenster

В рамках нової рубрики App of the week ми будемо розповідати вам про цікаві мобільні додатки, які роблять наше життя цікавішим та кращим. В першому матеріалі – розповідь про львівську команду стартапу Preenster, який допомагає нам у виборі одягу.


Pavlo_Kuznetsov– Як з’явилася ідея Preenster?

– У Preenster два засновники – Павло Кузнєцов і Богдан Гнатковський. Нам по 18 років, ми живемо у Львові, хоча велику частину роботи робимо в Сан-Франциско. Всього над продуктом працює добре збалансована команда з 12 людей. Ми фактично ніколи не залучали сторонніх розробників, намагаючись все реалізовувати своїми власними силами.

Ідея виникла з того, що Богдан декілька разів потрапляв в ситуацію, коли вбивав день на шопінг з дівчиною, хоча міг би допомогти їй дистанційно. Спілкуючись з іншими, ми зрозуміли, що робимо потрібну річ. 

– В чому суть додатку?

Павло Кузнєцов: Preenster може бути корисним під час купівлі одягу.  Ми звернули увагу на складність вибрати “саме ту” річ з величезного асортименту, через що шопінг стає довгим і обтяжливим. Є великий ризик купити річ, яка не принесе того задоволення, яке ти очікуєш отримати.

Вирішенням цієї проблеми є поради близьких і друзів, оскільки нам насправді важлива їх думка. Але не завжди є можливість вибратись на шопінг разом з друзями, а візит до магазину взагалі може бути спонтанним.

Що в таких ситуаціях робить більшість з нас? Надсилаємо фото по MMS, або в месенджері, з запитанням “купувати, чи знайти щось краще?”, або “яку з них вибрати?”. І це справді підходить, коли нас цікавить думка однієї людини. Але це зовсім не варіант, якщо це потрібно відправити цілій групі друзів або близьких людей. В примірочній клієнт проводить не більше 10-ти хвилин, а переписка в месенджері може затягнутися надовго, а її результати не будуть очевидними. Саме для цього створений наш додаток. Проаналізувавши весь процес від уваги до речей і до покупки, ми зробили найзручніше рішення для простого завдання – порадитись, купуючи одяг.

image00

Єдине, що потрібно зробити – це сфотографувати річ, яку збираєшся купити, або дві, якщо потрібно визначити кращу. Preenster створює з цих фотографій опитування, яке можна відправити друзям в додатку. Ми також даємо посилання на це опитування окремою браузерною сторінкою, тому якщо друзі не користуються додатком – це не проблема.

Друзі отримують оповіщення про те, що тобі потрібна їхня думка і голосують. Це наша улюблена частина, так як результати збираються миттєво і вони очевидні. За декілька хвилин можна прийняти рішення, дізнавшись думку друзів, і бути впевненішим у своєму виборі.

– Чи можна буде обирати щось інше, окрім одягу?

Павло Кузнєцов:  Створено вже багато додатків для опитувань. Ми поставили перед собою мету працювати саме на ринку продажу одягу, так як проблема очевидна, але ніхто її досі не вирішив. Те, що ми вибрали одну сферу, дає нам можливість стати спеціалістами в даній галузі, і як результат, ми можемо похвалитись співпрацею з такими компаніями, як Zappos і Adidas. Скоріш за все, ми будемо продовжувати робити продукти саме для вирішення проблеми вибору одягу.

– Які плани на майбутнє?

Павло Кузнєцов:  З найближчих планів – залучати в продукт друзів наших користувачів, щоб продукт був цінніший, а також пришвидшити темп підключення магазинів одягу до нашого рішення для бізнесу. В глобальному плані наша мета – зробити найбільший в світі сервіс з рекомендацій одягу.

Завантажити в App Store

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: