«Скажи хлопцям, що я не їм вуглеводів»: Old Spice зняв жартівливі ролики про чоловіків
«Скажи хлопцям, що я не їм вуглеводів»: Old Spice зняв жартівливі ролики про чоловіків
Відео набрали по 7 мільйонів переглядів
[ads-pc-2]
Old Spice для реклами нового аромату Swagger створив серію кумедних роликів про чоловічу дружбу. Головна ідея відео – не відмовлятися від справжніх «чоловічих» розваг, не зважаючи ні на що – роботу, дітей, стримінгове ТБ, як пише The Drum.
«Ми завжди комунікуємо з нашими клієнтами. Намагаємося краще зрозуміти їхні потреби та допомогти еволюціонувати нашим продуктам і рекламним креативам», – пояснив Меттью Крехбіель, асоційований директор бренду Old Spice.
Тому цього разу клієнтам запропонували кампанію зі слоганом «Ніколи не дозволяй другові втратити свій Swagger». У ній надмірно драматизуються причини, через які чоловіки відмовляються від спілкування з друзями.
«У хлопців починається криза, коли вони не використовують Old Spice. А наш секретний інгредієнт повертає їх до життя», – додає Крехбіель.
Згідно з дослідженням Old Spice, для 92% чоловіків віком від 18 до 34 років важливо зберегти дружбу, однак 79% менше часу проводять одне з одним, коли стають старшими.