Реклама від інфлюенсерів виявилася ефективнішою за телевізійні ролики
Реклама від інфлюенсерів виявилася ефективнішою за телевізійні ролики
Повідомлення від лідерів думок емоційно інтенсивніші
[ads-pc-2]
Британське маркетингове агентство Whalar замовило науковцям нейродослідження про вплив і ефективність реклами. Вчені виявили: клієнти більше довіряють повідомленням від інфлюенсерів, ніж телевізійним роликам. Реклама від лідерів думок на 277% емоційно інтенсивніша та на 87% краще запам’ятовується порівняно з іншими видами промоматеріалів, пише The Drum.
Участь у дослідженні взяло 187 респондентів. Вчені вимірювали їхню прихильність після перегляду реклами від інфлюенсерів, телевізійних роликів та рекламних повідомлень в Instagram, Facebook та YouTube. Емоційну реакцію (електричні сигнали на шкірі голови) фіксував спеціальний пристрій – топограф стійкого режиму.
Піддослідних розділили в трьох категоріях залежно від того, за якими сторінками вони стежать у соцмережах – знаменитості, макроінфлюенсери та інфлюенсери мікрорівня. Вони переглядали різні види реклами, а прилади фіксували сигнали їхнього мозку.
Дослідження продемонструвало: найінтенсивніша реклама за впливом – та, яка запам’ятовується – від інфлюенсерів. На другому місці йде Facebook, потім YouTube, а тільки потім телереклама.
Науковці також наголосили: реклама у Facebook та на інших платформах сприймається краще, якщо перед цим користувач бачив/чув її від лідера думок.