Меню & пошук

Працюй і не бреши собі: інтерв’ю з Андрієм Хливнюком

Працюй і не бреши собі: інтерв’ю з Андрієм Хливнюком

Розмова про про новий альбом «Бумбокса» та 15 років на сцені


Inspired поспілкувався із Андрієм Хливнюком, солістом гурту «Бумбокс», про що буде новий альбом, як знімався документальний серіал «Код Френч» про запис треків у французькому Провансі, та який насправді ховається сенс у рядках пісні «Вахтерам».


Про безліч настроїв альбому

Ми вирішили зняти серіал про запис треків у студії в Провансі, бо хотілося, щоб слухач став частиною команди. Колись малим я уявляв як опинюся в такій атмосфері, тепер я втілюю свої мрії. Уявіть собі тисячі людей, які ходять на наші концерти з 10 країн світу на кількох континентах. Деякі з них подорожують за нами в турі. Одне з найпоширеніших питань: як ви це робите? Ось і відповідь. Дивлячись «Код Френч», ви можете стати частиною команди, фактично, взяти участь в записі наступного альбому.

Ідея прийшла спонтанно, ми мали їхати туди тільки складом гурту. Але ми самi i Concert.ua знайшли кошти, сили і взяли з собою знімальну команду. Провели напружений робочий тиждень, музичний запис забирав весь час, а тут на майданчику були ще й оператор і режисер. Але я розумію, що це варто робити, бо крім усього іншого − це ще й мені на пам’ять про те, якими ми були під час запису цього альбому восени 2018 року.

Цей серіал скоріше не для промо, а в подарунок нашим слухачам і собі, це привідкрита завіса того, що відбувається на запису.

Цей серіал скоріше не для промо, а в подарунок нашим слухачам і собі, це привідкрита завіса того, що відбувається на запису. Процес створення альбому ще триває, в Україні та за кордоном. Є вже всі пісні, замальовки записані. Просто зараз музиканти на одній з київський студій допрацьовують композиції. Нам треба ще накопичити певну кількість барабанних та басових партій, треба клавішні і гітари в деякі пісні, тобто, ми маємо повернутися на студію звукозапису у Францію. Ми потрапили на неї просто загугливши best residential studios of the world, і обрали по тому, хто там записувався, прослухали як вони звучать.

В новому альбомі безліч настроїв − від сентиментів, палкого кохання до люті. В ньому ціла палітра емоцій. Зараз я чітко розумію, що це буде одна з найкращий і по якості, і по наповненню моїх платівок, дуже тішуся від цього, в приємному хвилюванні і часом навіть спина мокра − настільки все виходить чесним.


Про анонсовану та приховану колаборацію

На альбомі буде рімейк пісні «Ангела як я» гурту Крихітки Цахес. Вважаю, що ця пісня має жити. Відчув як би я хотів її заспівати і попросив дозволу у Саші Кольцової (прим. − солістка гурту «Крихітка»), а вона залюбки дозволила. Це суперхіт, він трошки недооцінений, як на мене. Пісня, безумовно, невід’ємна частина золотого фонду українського радіо. Я написав з неї зовсім іншу композицію, але попросив Сашу, щоб вона заїхала в студію до Мілоша Єліча і заспівала приспів так, як мені треба.  Потім злив цей запис в програвач, тож діджей буде «грати» голосом Сашi. Врешті-решт вийшла класична хіп-хоп пiсня з гран-піано, читкою і приспівами. Можливо, я зроблю ще один рімейк, колаборацію з кимось з українських виконавців, але з ким саме − поки секрет.

Звісно, хочеться зробити спільний трек і з кимось зі світових зірок, але, нажаль, тих, хто дійсно мене цікавить, вже нема на цьому світі. Ну а з іншими записатися також не просто − про подібну співпрацю доводиться домовлятися досить довго. Боюсь перегоріти поки узгоджу запис. Має бути щось спільне між виконавцями, зазвичай, такі треки пишуться, коли ви починаєте спілкуватися, або їздите разом у турі. Потрібен час для репетицій, не люблю писати спільні треки по домовленості продюсерів, коли тобі ідею надсилають, а конекту немає.

Треба чітко розуміти,  що є статус international artist, а є статус local artist. Я був і в тій ролі, і в тій, зараз повернувся в статус локального артиста. У нас здебільшого україномовний матеріал, наприклад,  Девіду Гілмору перед концертом солідарності «I am with the banned» у Лондоні, мені довелося перекласти «Зливу», щоб він зрозумів що це за пісня. Зрештою, я не доїхав на цей концерт через візу. А хлопці мої грали з ним його пісні. Це був фантастичний досвід.

Девіду Гілмору перед концертом солідарності «I am with the banned» у Лондоні, мені довелося перекласти «Зливу», щоб він зрозумів що це за пісня.


Про розуміння навіщо народився

Серед цьогорічних релізів мене вразив «Спалах» Freel`а. Попри те, що я люблю більш мелодійну музику, цей альбом − true. Вразив новий альбом Royal Blood, хоч він і не цього року, а минулого. Люблю новий трек Hozier − Movement. Загалом, не можу сказати, що прицільно слідкую за новими релізами, вони не одразу потрапляють в мій плейліст, а поступово, протягом року. У мене є свій смак, і я лишаюся йому вірним − люблю записи 50-90 років минулого століття.

В українських музикантів немає ніяких проблем, головна їхня проблема − це вони самі. Можна всьому навчитися, не святі горшки ліплять. За 15 років я створив лейбл «Музика для Мас», підняв на вищі щаблі декілька крутих проектів − O`Torvald, Pianoboy. Я навчився зі своєю командою робити промо і тури. Працюйте, шукайте людей, не опускайте руки. Якщо ти любиш цю роботу − все буде круто. Мій рецепт простий − працюй і не бреши собі. Я ніколи не сумнівався в тій професії, яку обрав. Коли я зрозумів чим я хочу займатися, я став щасливим. Марк Твен писав, що в житті людини є два найважливіші дні − коли вона народилася, і коли зрозуміла навіщо.

Коли я зрозумів чим я хочу займатися, я став щасливим. Марк Твен писав, що в житті людини є два найважливіші дні − коли вона народилася, і коли зрозуміла навіщо.


Про справжнє значення тексту пісні «Вахтерам»

10 років знадобилося, щоб зрозуміти що в моїй пісні «Вахтерам» є лексика про наркотичні речовини. Але це пісня не про наркотики, а про кохання, чисте кришталеве кохання, яке  довелося трошки макнути в брутальну реальність 2006 року, що оточувала нас. Те, що люди не одразу це зрозуміли − нічого страшного, хоч і трохи смішно.

«Чівава» − це район де були нарковійни, а в пісні війна між двома людьми, які не можуть ані зійтися, ані розійтися.

Текст пісні − алегорія. «Плюшки» – це марихуана, я тоді, як і багато інших, курив. «Чівава» − це район де були нарковійни, а в пісні війна між двома людьми, які не можуть ані зійтися, ані розійтися.


Про рецепт ідеального тексту пісні

У мене немає табу на виконання своїх старих пісень, я люблю їх. Нещодавно у нас був міні-тур Польщею, і ми там грали пісні тільки з перших трьох альбомiв, це було круто. Крім «Супер-пупер» ми граємо все. Якщо це справжня пісня і ти себе не обманював, коли її писав, то вона лишатиметься актуальною завжди. Моторошно від того, що «Рожеві сиропи» і «Почути», пiснi 2004 року актуальні досі. Наступаємо в житті на одні й ті ж граблі. Але виконуючи їх можна згадати саме ту ситуацію, яка їх народила, тих людей, які тебе вразили або вжалили, з якими ти про щось мріяв.

Написання лірики − це не робота, а кайф. Я став більше приділяти уваги цьому, іноді навіть працюю зі словниками, щоб уникати якихось помилок. Спершу текст шліфується, а пізніше вже можна повернути якісь суржикові елементи. Це страва, яка приготувалася в голові, потім ти відтворюєш її в записнику, а вже далі починаєш солити і перчити. Дістаєш свого чорта, якого хочеться приховати, додаєш його трошки. Ось такий рецепт.

Я відкриваюся у своїх піснях на 100%. Є частина мого життя прихована від публіки, але тільки не в ліриці. В житті я не приношу роботу в сім’ю, і намагаюся так само не приносити сім’ю в роботу. Але в піснях я відвертий. Інакше це буде не творчість, а штампування на конвеєрі однакових опосередкованих треків.

Іноді є тільки куплет, або тільки приспів. І ти чекаєш, коли вже з’явиться інші напрацювання, не силуєш себе, даєш думкам дозріти. Тиждень тому я записав на студії приспів, а куплетів не було. Сказав хлопцям, що їду додому, бо маю вкладати спати дітей. Поки доїхав до заправки, придумав два куплети. Одразу передзвонив у студію, попросив дозволу повернутися, щоб усе записати.

Фото: Нікіта Мекензін

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: