Меню & пошук

Креативні агенції оновили «Пори року» Вівальді для світу у кліматичну кризу

Креативні агенції оновили «Пори року» Вівальді для світу у кліматичну кризу

Цикл із чотирьох скрипкових концертів Вівальді створив у 1723 році.


[ads-pc-2]

Агенція цифрового дизайну та комунікацій AKQA і рекламна агенція Jung van Matt об’єдналися з аналітиками даних, композиторами і музикантами, щоб переосмислити  «Пори року» італійського композитора Антоніо Вівальді. Вони створили твір для «світу в умовах кліматичної кризи», пише Muse by Clio.

Цикл із чотирьох скрипкових концертів, які інтерпретують весну, літо, зиму й осінь, Вівальді створив у 1723 році. Музичні уривки представляють собою спів птахів, вітер, зливу і навіть діяльність людини.

Використовуючи алгоритми для прогнозування впливу глобального потепління через 30 років й інтерпретації цих змін у звукових термінах, агенції створили «(Мінливі) Пори року» (The (Uncertain) Four Seasons). Вони взяли до уваги зміни температури, опадів, викидів парникових газів і зникнення видів.

Новий твір виконав Сіднейський симфонічний оркестр під час SYDFEST 2021.

Тепер команда проєкту та оркестр планують створювати локалізованої варіації «Пір року» для різних міст світу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: