Facebook та Instagram вводять обмеження на продаж алкоголю та тютюну
Facebook та Instagram вводять обмеження на продаж алкоголю та тютюну
Нові правила набувають чинності від завтра
[ads-pc-2]
Соцмережа Facebook започатковує нову політику щодо обмеження продажів та демонстрації контенту, пов’язаного з алкоголем і тютюновими виробами. Це стосуватиметься й електронних сигарет. Нові обмеження починають діяти від завтра, пише CNN.
Згідно з новою політикою, у Facebook та Instagram забороняються всі приватні продажі, торгівля, передача та дарування алкоголю і тютюнових виробів. Про це заявила прес-секретарка соцмережі. Бренди, що розміщують такий вміст, мають обмежувати його демонстрацію для осіб, які не досягли 18 років.
Нова політика стосуватиметься також будь-яких груп у Facebook, створених для продажу алкоголю або тютюнових виробів. Соціальна мережа звертається до адміністраторів спільнот, попереджаючи їх про зміни.
«Хоча політика компанії вже давно забороняє продаж тютюну та алкоголю на Facebook Marketplace, нове обмеження поширюється на органічний контент – звичайні повідомлення від приватних користувачів», – наголошує прес-секретар.
Компанія буде використовувати спеціальні алгоритми та звіти від користувачів, щоб знайти і видалити контент, який порушує цю політику, – додали у Facebook.