Bud тролить фанів футбольної команди Клівленда, пропонуючи безплатне пиво за перемогу
Bud тролить фанів футбольної команди Клівленда, пропонуючи безплатне пиво за перемогу
За останні два роки команда виграла один матч.
[ads-pc-2]
Корпорація Anheuser-Busch InBev, яка виробляє пиво Bud, встановлює холодильники з безплатним пивом в американському місті Клівленд. Він відкриється, коли місцева команда з американського футболу виграє гру. Про це повідомляє ESPN.
Холодильники з назвою «Перемога» будуть встановлені в 10 пабах Клівленда. Вони будуть заповнені пивом Bud Light.
Відкриються холодильники у момент, коли місцева команда з американського футболу Клівленд Браунс виграє наступний матч. У цю мить електромагніти, що тримають холодильник зачиненим, відкривають через Wi-Fi.
У одному холодильнику буде розміщено від 200 до 300 пляшок Bud Light. Пиво у всіх холодильниках буде безкоштовним для фанів.
.@Browns fans, these fridges will open this year. We know it. You know it. #LetsGoBrownies https://t.co/73VnB6LR8Z
— Bud Light (@budlight) August 14, 2018
Таким чином компанія хоче віддячити усіх вболівальників Клівленда, які не відвернулися від команди у скрутні часи, зазначив віце-президент Bud з маркетингу Енді Гелер.
Пиво Bud Light є офіційним спонсором 28 команд НФЛ (чемпіонат з американського футболу), включно з Клівленд Браунс.
Суть тролінгу полягає в тому, що останню перемогу Браунс здобули в сезоні 2016 року. За останні два сезони команда виграла 1 матч з 32. Програвши усі матчі в сезоні 2017 року, Клівленд став другою командою в історії, кому підкорювалося таке досягнення: у сезоні 2008 року усі матчі програла команда Детройт Лайонз.
Bud зазначає, що пиво в холодильник змінюватимуть раз на місяць, аби зберігати його свіжим. Звісно, якщо у цьому буде потреба.
Новий сезон НФЛ розпочнеться 6 вересня і триватиме до 30 грудня. За цей час Клівленд Бранус зіграють 16 матчів.