Меню & пошук

Бренд Burberry перестане знищувати непродані речі після критики екологів

Бренд Burberry перестане знищувати непродані речі після критики екологів

Улітку 2018 року бренд знищив речей на 38 мільйонів доларів.


Британський люксовий бренд Burberry припинить знищувати непродані речі, парфуми і також припинить використовувати справжнє хутро у свої виробах. Про це повідомляється на сайті бренду.

Улітку 2018 року Burberry спалив речей на 36 мільйонів доларів, а за останні п’ять років сума знищених речей складає практично 100 мільйонів доларів. Екологи критикували бренд за рішення спалювати та зназиувати речі.

Згідно з прийнятим рішенням упродовж наступних п’яти років компанія трансформує 120 тон шкірних відходів для виготовлення перероблених продуктів Burberry. Половина прибутку з їх продажу піде на розвиток відновлюваних джерел енергії.

Окрім того, бренд повністю відмовиться від речей з хутром і виведе з продажу уже наявні. Щоправда, невідомо, яким чином це буде втілено в життя.

Для люксових брендів знищувати непродані речі, це нормальна практика. Ми пояснювали, чому вони так роблять і який в цьому сенс.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: