«Артбук»: летерінг Каті Яцушек
«Артбук»: летерінг Каті Яцушек
«Естетика і зручність — це головні задачі дизайну».
[ads-pc-2]
«Артбук» – це рубрика про цікавих українських представників візуального мистецтва, тих, хто працює в області ілюстрації, фотографії, шрифта, колажів, дизайну тощо.
В рубриці «Артбук» − Катя Яцушек — графічна дизайнерка, яка обожнює малювати літери. В основному займається шрифтовими логотипами, летерінгом, упаковкою, графічним дизайном. Навчалася у Львові в Академії мистецтв. Зараз працює у Reynolds and Reyner. 6 листопада Катя запускає авторський інтенсив «Шрифтовий логотип» у школі Projector, на якому навчатиме робити гармонійні шрифтові лого.
Катя Яцушек
«Мені хотілося б більше якісного дизайну навколо. Хочеться ходити по вулицях із естетичними вивісками, хочеться, щоб фасади будинків приваблювали, хочеться брати в руки гарні естетичні книжки, хочеться, щоб на побутовому рівні все мало естетику. Щоб було зручно ходити по місту, користуватися громадським транспортом. Естетика і зручність — це головні задачі дизайну, на мою думку. Я розумію, що це залежить від кількості гарних спеціалістів у своїх галузях. Тому я і хочу поділитися тими знаннями, що маю, з іншими, щоб зробити цей світ трішечки кращим.
Звичайним людям, споживачам, не потрібно розуміти, який шрифт гарний, який поганий, хіба для загального розвитку чи виховання естетичного смаку. А от дизайнерам дуже потрібно, адже вони візуально формують той простір, де ми всі живемо. Шрифт для дизайнера — це один із фундаментів професії. Уміння вибрати потрібний шрифт для потрібної задачі це першооснова всіх проектів».
Шрифтові логотипи
Найсвіжіша робота «Хочеш змін? Будь зміною» — летеринг на стінку для Волинського молодіжного центру.
Life Story Photography — логотип для фотографки. Хотіла зробити щось легке, плавне, до виразу «життя тече рікою», адже дівчинка знімає дуже чуттєві фото, які передають певну історію конкретної людини.
Easy Free Style — летеринг для стікерів українського молодіжного бренду кедів Efrees.
I happy mama — лого для пабліку спільноти мам.
Роботи для компанії mirrorlab
Йоданка Павлівська — лого для мінеральної води , насиченої природнім йодом
Discovery edition — один із видів колясок anex для батьків, які люблять подорожувати і відкривати нові горизонти зі своїми малятами.
Plafon — для студії інтер’єрів.
Go&Grow — лого дитячих колясок та Quant — лого для суперсучасної серії колясок anex.