Меню & пошук

Мережа Dunkin’ Donuts провела ребрендинг та змінить назву

Мережа Dunkin’ Donuts провела ребрендинг та змінить назву

Жодних більше пончиків у назві.


Мережа Dunkin’ Donuts провела ребрендинг, згідно з яким змінить назву. Про це повідомляється на офіційному сайті компанії.

З січня 2019 року мережа називатиметься «Dunkin’», без «Donuts». Таке рішення прийняте через бажання компанії асоціюватися зі швидкою подачею кави.

«Наше нове ім’я простіше, коротше і сучасніше», – написав у зверненні директор з маркетингу Тоні Вайзман.

При цьому у компанії запевнили, що не відмовляються від пончиків — вони залишатимуться складовою частиною мережевих закладів.

Компанія залишить незмінним шрифт логотипу, а також кольори Dunkin’ — рожевий та оранжевий.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: