A password will be e-mailed to you.

В інтернеті з’явилися відеоролики, які будуть показуватись закордоном в якості промо України. Рекламна кампанія, очевидно, є складовою частиною бренду України, який був презентований МЗС навесні цього року.

Влітку від скандально відомих Спритка і Гарнюні відмовились, проте решта візуальних образів, схоже, були втілені практично. Наразі гасло “Ukraine – All about U” та логотип у вигляді сонечка і є офіційними символами, якими презентують Україну на світовій арені.

До вашої уваги чотири відеоролики з цієї кампанії, які присвячені темам Туризму, Бізнесу, Економіки та Стилю життя.

В останньому відео Україну асоціювали з “Советским” шампанським та стадіоном Донбас-арена.

Як вам?

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.