Який колір ми купуємо найчастіше?
Який колір ми купуємо найчастіше?
[ads-pc-2]
Автори блогу KISSmetrics вирішили дослідити те, як колір впливає на наше рішення про покупку того чи іншого товару. Дана інфографіка показує результати цього дослідження.
Як виявилось, 93% покупок товарів здійснюється саме на основі їх візуальної складової, де кольору належить одна з провідних ролей. Було встановлено, що імпульсивні покупці найчастіше купують червоні, чорні або сині товари, а традиційні клієнти схильні купувати речі рожевих відтінків.
Повнорозмірну інфографіку можна переглянути за цим посиланням.
Що ж до самих кольорів, то ключові характеристики основних відтінків наступні:
- жовтий – оптимістичний, колір “для вітрин”;
- червоний – енергетичний, миттєвий;
- синій – безпечний, колір банків та страхових компаній;
- зелений – багатство, найпростіший колір, який розпізнається очима;
- чорний – колір елітних товарів.
0 Коментарів