Вагітність і гіпс: суперечлива реклама подорожей стала вірусною
Вагітність і гіпс: суперечлива реклама подорожей стала вірусною
За місяць ролик зібрав понад 6 мільйонів переглядів
[ads-pc-2]
Рекламний ролик від China Airlines, національного авіаперевізника Тайваню, став віральним. Відео створили креативники агентства Leo Burnett Taiwan, пише Next Shark.
Головна ідея ролика – продемонструвати несподівані хвилювання мандрівників. Кампанія фокусується на вдалих і не надто рішеннях, які приймають туристи. Частина з них призводить до вагітності чи романтичної зустрічі, гіпсу після катання на скейті, зайвої ваги після візиту до Бангкока.
«Ви ніколи не знаєте, що подорожі принесуть у ваше життя… China Airlines пропонує вам дізнатися, який сюрприз очікує на вас у наступній подорожі», – йдеться у відео.
Відео виклали з хештегом #WhatTravelBringsYou. Ролик китайською мовою зібрав понад 6 мільйонів переглядів.