Косметичний бренд Lush відмовляється від соцмереж
Косметичний бренд Lush відмовляється від соцмереж
Британський підрозділ бренду видалить свої профілі в соцмережах і перейде на реальну комунікацію
[ads-pc-2]
Британський підрозділ косметичного бренду Lush відмовиться від соцмереж і видалить свої акаунти, щоб налагоджувати реальну комунікацію, пише Dazed Beauty.
Переглянути цей допис в Instagram
«Соціальні мережі роблять спілкування набагато складнішим. Ми втомилися боротися з алгоритмами і не хочемо платити за те, щоб з’являтися у вашій стрічці. Тому ми вирішили, що прийшов час попрощатися з деякими з наших соціальних каналів і відкритися для спілкування між нами та вами», − йдеться на Instagram-сторінці Lush.
Натомість бренд підтримуватиме комунікацію в соцмережах за допомогою персональних сторінок представників Lush та через хештег #LushCommunity. Спілкування з клієнтами відбуватиметься через чат на сайті, електронну пошту і телефоном.
Від профілів у соцмережах відмовиться тільки британський підрозділ, акаунти бренду в інших країнах не зникнуть.
Lush заснований 1994 року у Великій Британії. Бренд не тестує косметику на тваринах.
Фото: flickr