Меню & пошук

Тренди з минулого: чому телефони-«розкладачки» знову стали популярні у Японії

Тренди з минулого: чому телефони-«розкладачки» знову стали популярні у Японії

[ads-pc-2]

11049564_1552346618353466_8895288580901681544_n

Японія була однією з перших країн, які адаптували телефони до виходу в Інтернет. Однак останнім часом можна спостерігати кумедний парадокс: продажі смартфонів занурюються в темряву. Замість багатофункціональних КПК, на полицях японських магазинів усе частіше можна побачити старі зразки мобільних телефонів, зокрема такі знайомі нам «розкладачки».

Згідно з повідомленням японської газети «Asahi Shimbun», вперше за сім років виріс продаж так званих «гара-кей» (gara-kei) – широкодоступних мобільних телефонів, котрі мали неабияку популярність до моменту виходу iPhone. Близько половини користувачів мобільних телефонів у Японії використовують гара-кеї, які ще називають «ґалапаґоськими телефонами» («ґалапаґоський синдром» – термін японського походження, що означає уповільнений розвиток галузі, котра виготовляє глобальний продукт), таким чином натякаючи на специфічний розвиток японського ринку.

Ці телефони пропонують базовий доступ до Інтернету та надають можливість насолодитися стареньким дизайном «розкладачок». Продаж гара-кей протягом 2014 року збільшився на 5.7 %, порівняно зі смартфонами. Звісно, постає питання – чому.

Такао Шинкай, постійний дописувач «Asahi Shimbun», припускає, що основною причиною повернення до витоків є ціна. Щомісячні витрати на «розкладачки», безсумнівно, менші на кілька тисяч ієн (1 000 ієн – приблизно $8,25). Однак хоча японська економіка була слабкою протягом певного часу, сьогоднішнє зростання середньої заробітної плати найсильніше за останні 15 років. Дивно, чи не так?

o-FLIP-PHONE-RETURN-facebook

Журналіст «Forbes» Джейк Аделстайн, бувалий японський кореспондент, наводить 2 більш вірогідні причини. По-перше, Японія має низький рівень народжуваності та велику кількість літнього населення. Більш старші люди зазвичай не користуються багатофункціональними смартфонами, адже потребують лише стандартних можливостей – дзвінків та листувань (до речі, окрім Японії, високий ступінь «сивіючого» населення наявний також у декількох країнах Західної Європи та Південній Кореї).

По-друге, «розкладачки» у багатьох випадках навіть кращі, ніж смартфони. Будь-яка людина, яка хоч раз розбивала екран свого iPhone знає, як легко може зламатися «розумний телефон». Відкидна частина «розкладачок», навпаки, захищає екран та клавіатуру. Батареї смартфонів дуже швидко розряджаються; «розкладачки» можуть тримати заряд протягом тривалого часу.

Однак є й третя причина, котра досі не була зазначена ніким. Вона стосується не тільки Японії. Смартфони, маленькі кишенькові монстри, роблять своїх власників по всьому світу більш дратівлими.

Згідно з даними провідного центру технологічних досліджень «Gartner», продажі смартфонів виросли у 2014. Однак у грудні того ж року, організація повідомила, що Західна Європа була винятком: там продажі смартфонів впали на 5,2 % і знижувалися протягом 3 кварталів поспіль. Це узгоджується з теорією Аделстайна: якщо кількість користувачів смартфонів знижується через старіюче населення та негативний вплив на нервову систему людини, то Європа, фактично, наступна після Японії.

Ніщо з вище переліченого не означає, що ера смартфонів занепадає, або що виробники «розумних телефонів» мають великі неприємності. Кумедним є те, що «розкладачки», котрі, здавалося б, припинили своє існування, стають об’єктом концентрації уваги у світі високих технологій.

via Vox

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: