Меню & пошук

Made in Ukraine: Sneakerheads, поціновувачі кросівок

Made in Ukraine: Sneakerheads, поціновувачі кросівок

[ads-pc-2]

Sneakerheads / SNHD

Не всі кросівки — просто спортивне взуття і не всі вони однакові. Ми вирішили більш детально вивчити цю тему, тому звернулися до Саші Метізи — засновниці найпопулярнішого ресурсу України про кросівки, Sneakerheads / SNHD. Снікери – це ще одна назва кросівок, а ті, хто їх носять, називають себе снікерхедами. Саша розповіла нам про те, як почала захоплюватись взуттям і як йде робота над власним брендом одягу.

– Привіт, розкажи трохи про себе.

– Напевно, варто почати з того, що вже 21-й рік я живу на цій планеті, і не де-небудь , а в прекрасному місті на березі Чорного моря , а якщо точніше – в Одесі. Не так давно закінчила освіту в національному університеті за досить поширеним зараз управлінським профілем, але, на жаль, не користуюся дипломом. Встигла змінити багато робіт – від продавця компакт-дисків до HR-менеджера в невеликий кур’єрській службі. Намагаюся по можливості багато подорожувати, як Україною, так і поза її межами. Колекціоную видання про графіті, стріт-арт, снікери та моду. Шанувальник експериментального хіп-хопу та пост-панку. Займаюсь веденням пабліку, присвяченого кросівкам  й потроху розвиваю свій бренд одягу. Мрію пожити в Сан-Франциско і придбати Chevrolet Camaro SS 69-го року, відкрити свій цех і обкатати планету, поки є сили.

– З чого почалось твоє зацікавлення кросівками і як виникла ідея тематичного пабліку?

– Величезну роль у моєму вихованні зіграв батько, чиїм улюбленим взуттям були кеди Diadora, які іноді вдавалося вихопити за кордоном під час тривалих морських рейсів.  Як наслідок, всю свою юність я свідомо вибирала собі виключно кеди і кросівки, з чим безуспішно намагалася боротися мати. У 15 зайнялася брейкдансом, і це ознаменувало остаточну перемогу снікерів у гардеробі.

А паблік з’явився в моєму житті абсолютно випадково (хоча, звичайно, це аж ніяк могло бути простим збігом обставин!) . Після перегляду відео з однієї з європейських виставок Sneakerness загорілася думкою про організацію подібного заходу в Україні. Пошуки однодумців привели мене в Київ  до одного з локальних снікерхедів. Мені просто запропонували “зрідка писати для пабліку”, заснованого двома тижнями раніше :)

– А що з ідеєю виставки?

– На жаль, поки складно назвати нашу публіку готовою до таких масштабних подій, як у Західній Європі та США. Але вже є ініціативна група киян, які прагнуть поліпшити ситуацію – це засновники добре відомого в столиці та за її межами щорічного івенту Don’t Take Fake.

– Снікерхеди у твоєму розумінні, хто вони?

– Якщо не цитувати запропоновані Google’ом варіанти, це ті, хто сприймають кросівки не просто як елемент спортивної екіпіровки. Для них мають значення нюанси, які абсолютно не хвилюють більшість людей на земній кулі, – унікальність видання та його історія. Ця публіка знаходиться у стані постійного пошуку “тієї самої” пари. У процесі, звичайно ж, купується ще кілька інших :)

Grapes

Снікерхеди – це ті, хто сприймають кросівки не просто як елемент спортивної екіпіровки

– А скільки у тебе пар?

– Не так багато, як хотілося б :) Трохи більше десятка, але серед них немає жодної “випадкової” або зайвої пари.

– Знаємо, що не всі кросівки однакові, існують також спеціальні релізи. Можеш більш детально розповісти про це?

– Із задоволенням! Крім “загальних” релізів (general release), якими багаті прилавки магазинів, існує величезна кількість обмежених видань. Вони можуть бути представлені у рамках співпраці з певним брендом, художником або рітейлером . Також це може бути реліз, виданий в благодійних цілях (збір коштів за рахунок продажів, як, наприклад лінія Nike x Doernbecher) або приурочений до деяких подій (народні свята, пам’ятні дати, ювілеї і т.д.). Такі кросівки, як правило, видаються у невеликих кількостях, що, звичайно ж, притягує шановників ексклюзиву.

– Чи можна такі кросівки купити в Україні?

– Скажімо так, це проблематично. Більшість рідкісних пар українські снікерхеди замовляють з-за кордону. Однак, завдяки старанням незалежних українських рітейлерів, ситуація, нехай і повільно, але покращується. Наприклад, останнім часом на прилавках з’явилися деякі з колаборацій бренду Saucony, що не може не радувати. Я, у свою чергу, намагаюся за допомогою сторінки Sneakerheads / SNHD оповіщати читачів, у яких саме закордонних онлайн-магазинах можливо придбати ті чи інші пари, поки немає можливості відшукати їх безпосередньо в Україні.

– Чого вдалося досягти за 2 роки існування пабліку?

– Кількість не є показником якості, але хочеться відзначити, що з 12 друзів, кількість підписників зросла до 12 тисяч людей з України, Росії, Білорусі, Казахстану і низки інших сусідніх держав. За цей час ми встигли запустити невеликий сайт для об’ємних матеріалів, що працює в тандемі з пабліком, взяти участь в організації петербурзької виставки SPB Sole цієї весни і почати роботу з власним брендом SNHD – відразу ж після повернення з Пітера.

Sneakerheads / SNHD

– Українських брендів не так вже й багато, тому це дійсно цікаво. Розкажи про власний бренд – яка мета його створення?

– Тематика бренду тісно пов’язана з кросівками. Оскільки наша основна аудиторія – снікерхеди, то кожна з речей повинна підходити до чого? Авжеж, до кросівок. Деякі застосовані деталі й поєднання кольорів людині, далекій від цієї сфери, ні про що не скажуть, але викличуть в умах поціновувачів асоціації з тими чи іншими релізами. Наприклад, останні наші світшоти були прикрашені вишивкою у фірмових кольорах кросівок Air Jordan V “Grape” та Nike Air Max 1 “Infrared”. Хотілося б також відзначити, що всі речі зроблені в Україні і випускаються в обмеженій кількості (що з урахуванням сказаного вище – теж важливо), та мають індивідуальну нумерацію: як правило, від 1 до 20.

Sneakerheads / SNHD

Sneakerheads / SNHD

– Які у вас плани на майбутнє?

– Якщо чесно, амбіції дуже великі, а ідей так багато, що постійно потрібно щось записувати та замальовувати. Конкретно зараз займаємося побудовою відносин з українським рітейлом і формуємо “обличчя” бренду. В ідеалі  дуже хочеться завоювати серця не лише українських однодумців, а і спробувати вирватися в Європу. Таким чином ми “одним пострілом вб’ємо двох зайців”: голосно заявимо про власний бренд та про те, що Україна здатна запропонувати щось особливе на даному ринку.

Розмовляв Богдан Каркачов, фото – SNHD

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: