A password will be e-mailed to you.

10396288_787309367976284_7261339429357612512_n

Ужгородський фотограф Микола Романовський розповів нам про те, як він провів три дні у подорожі по Румунії та неймовірному шосе Transfăgărăşan, яке серпантином звивається в румунських Карпатах. 

kolya-rДля подорожі на мотоциклі потрібно дві речі: а) місце, куди хочеш потрапити; б) мотоцикл. Залежно від першого обираєш друге.

Для українських доріг підходять тільки туристичні мотоцикли ендуро і хард ендуро (туристичний all rounder та позашляховик відповідно). Для людей з дорожними мотоциклами, це саме та причина, через яку хочеться поїхати кататись за межі нашої країни. Не те щоб у нас нема на що подивитись – я вважаю Україну надзвичайно гарною і привабливою для туризму, але це просто небезпечно і тяжко.

От, в черговий раз я опинився за кордоном на двоколісному з дружиною за спиною і чудовою компанією вже знайомих і нових людей, зі Львова та Києва. Це була моя перша подорож в компанії друзів, що складається більше, ніж з двох мотоциклів. Всього три ночі, близько двох тисяч кілометрів і неймовірна кількість місць, в яких ще не бував. Румунські дороги настільки хороші, що немає потреби шукати ями, можна просто насолоджуватись навколишнім середовищем. Головне мати мапу і вдало прокласти собі маршрут.

Не варто за один раз намагатись відвідати все, що буде по дорозі або неподалік, завжди можна залишити щось на потім, адже все за один раз не побачиш. Людина, яка подорожує літаком, ніколи не відчує того, що відчуває вело-, авто- або мото-мандрівник. Жоден all inclusive не замінить запечених на мангалі сосисок з пивом в душевній компанії, ділячись яскравими враженнями дня, що минає.

 

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.