A password will be e-mailed to you.

10

Львівський бренд одягу Heyday Brand оголосив про запуск нової колекції одягу, яку було показано на презентації у Львові. Ми поговорили з авторами марки про успіхи першої колекції та подальші плани. 

Троє хлопців зі Львова заснували власний бренд одягу влітку 2014 року – і після цього хвиля популярності речей з тризубами та патріотичними гаслами не зникла, а навпаки, зросла. Кілька тижнів тому у Львові відбулася презентація нової колекції від Heyday, яка намагається продовжити почате.

Які успіхи булі у дебютної колекції, чому ви вирішили випустити щось нове?

Ми створювали бренд одягу і знали точно, що це не разова спроба, а серйозна справа, тому питання чи шити щось нове не стояло зовсім. Питанням було, яким має бути цей одяг?

NgjLx0vnOig

Коли ми вирішили шити одяг, а сталося це після революції гідності, бракувало свіжої інтерпретації нашої культури. Особливо гостро бракувало для молоді. Благо, українська культура є широкою і багатою, в нас безліч традицій, кожен регіон, від Гуцульщини до Поділля, від Слобожанщини до Криму має свої орнаменти, свої діалекти та свою історію. Але нажаль десятикласник зі Львова, який катається на скейті, чи київська студентка, яка в п’ятницю відривається на вечірці з друзями не думали що це класно. Оскільки молодь тяжіє до вулиць, до поп культури, ми зрозуміли, що потрібно розвивати власну українську вуличну культуру одягу.

klNOhI4isnAМи взялі найпростіші патріотичні символи: тризуб, гасло “Слава Україні”, базову вишиванку, калину та почали над цим працювати доки не створили дизайн, який почав нам подобатись, який почав викликати захоплення, а основне – позитивні емоції.

Ми вірили та продовжуємо вірити, що наша перша колекція стане культовою, як футболка “I love New-York” чи британський прапор на майці.  Не нам судити чи так воно чи ні, але ми щасливі що ці символи “зайшли” і стали дуже впізнаваними.

Зараз ми пішли далі, значно розширили асортимент, а елементи культури виразили не у таких явних деталях як раніше. Якщо спочатку хтось нас помилково сприймав сувенірною продукцією чи щось накшталт того, то тепер таких питань не виникатиме, ми ростемо як бренд одягу.

Наша перша колекція називалась “Розквітай Україно” і вона обов’язково розквітне!

Чи не склалося у вас враження, що ринок перенасичений речима з патріотичними символами?

Ринок перенасичений, але це не є погано. Ті хто будуть робити класний дизайн і шукати нові ідеї, всеодно можуть продовжувати створювати тризуби і вони будуть виділятися і людям всеодно буде подобатись. Основне робити свою роботу якісно.

Ця перенасиченість свідчить про те, що українцям цього не вистачало. Люди підхопили ідею, хвиля пішла і це насправді дуже добре, що б там хто не говорив про шароварщину і так далі, чудово, що люди почали гордитися батьківщиною та сміливо і відверто показувати це візуальними символами на одязі.

Хто брав участь над створенням нової колекції і скільки часу це зайняло?

Роботу над колекцією ми почали взимку. Виношували ідеї, вдосконалювали пошив, підбирали матеріали. Вирішили рухатись в тему козацтва та нетривіальних українських символів. Створювали орнаменти на основі козацьких витинанок та різьби по дереву, обдумували через які саме принти та моделі передати своє бачення. Окреме дякую за допомогу Олександрі Трощинській, молодій та талановитій дизайнеру-стилісту зі Львова, яка розказала нам все про жінок та їхні плаття. Реалізація ідей зайняла 2 місяці. Логічним завершенням роботи над колекцією стала її презентація, яка відбулась 5 квітня у нашому офісі у Львові.

Колекцію можна придбати на сайті та писати нам у соцмережах. Окрім того, ми продаємось у багатьох оффлайн магазинах на теренах України. З цими та новими точками продаж наші клієнти зможуть ознайомитись на карті, яку ми опублікуємо згодом! Плануємо відкриття власного магазину, але наперед забігати не будемо.

 

Як плануєте розвивати бренд у майбутньому?

З точки зору пошиття – працювати з новими тканинами, розширювати асортимент, працювати над якістю. Це не так просто і для цього потрібен не 1 рік, але ми настроєні серйозно, працелюбні і терплячі, тому нам не страшно. Звісно працюємо над сервісом, формуємо потужну команду, у якій кожен добре вміє робити свою роботу, здобуваємо безцінний досвід та вчимось на своїх помилках. З точки зору маркетингу, ми багато інвестуємо у бренд, у ідею в яку ми віримо в розвиток вуличної культури. Віримо, що це допоможе змінитись нації в цілому і робити це дуже важливо.

Ми створюємо соціальні ролики, підтримуємо соціальні ініціативи, популяризуємо українське. Це єдиний шлях до відродження та переродження нашої держави. Нам не достатньо просто зробити хороші дороги, нам потрібно виростити покоління, які будуть їх берегти. Тому потрібно розвивати любов до України. Ми робимо це тим способом, яким можемо – через одяг.

Відео з презентації колекції у Львові:

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.