A password will be e-mailed to you.

5

Команда українського бренду одягу Heyday випустила нову колекцію під назвою Великі цілі досяжні. Ми поговорили з хлопцями про те, що надихнуло їх, які уроки вони отримали при створенні попередніх колекцій, та в чому особливість нової рекламної кампанії, в якій знялися відомі українці.

Які уроки ви засвоїли після виходу першої колекції?

Коли ми готували першу колекцію, нас було троє і ми були командою маркетологів, рекламістів, менеджерів з якимось досвідом та вміннями, але ми точно не були командою бренду одягу. Це стало нашим першим завданням – стати командою, яка створює та керує українським брендом одягу. Довелося детально розібратися у сфері, розподілити зони відповідальності, досліджувати та автоматизовувати процеси. Ми постійно продовжуємо вдосконалювати цю систему і з кожною новою колекцією вона працює все краще і професійніше. Оскільки ми не знали людей, які б на той момент мали якись досвід у керуванні брендами одягу, тому обрали шлях «Пробуй, аналізуй, поганий досвід описуй щоб його уникати, хороший досвід описуй щоб вдосконалювати». Це нескінченна гонка за ідеалом, ринок розвивається дуже стрімко і це нас драйвить.

«Ніщо не вічне, а тренди тим більше». Дуже добре, якщо твій продукт вистрелив, але одяг – це одна із найдинамічніших сфер, більшість світу працює в режимі Fast Fashion, а це значить що тренди міняються по кілька разів за сезон. Тому ми почали дуже активно працювати з брендом, щоб люди цінували тебе не тільки за принт, а й за бірку, за те що ти говориш і якими цінностями живеш. Гасло нашого бренду «ВЕЛИКІ ЦІЛІ ДОСЯЖНІ». Ми робимо одяг, але люди купують не просто одяг, а заряд мотивації, натхнення і віру в себе.

Шукай правильних людей з правильними цінностями. Твоя команда – це 100% успіху. А загалом не тільки перша, а кожна нова колекція – це крок вперед та вихід на новий рівень.

Які технічні подробиці нового одягу – де шили, хто робив принти?

Першочергово нова колеція в кільканадцять разів якісніша за попередні. Ми дуже серйозно спрогресували у конструюванні одягу, тому тут присутні якісні сорочки, безкомірний піджак, верхній одяг, футболки нового крою з колажованими принтами українських міст. Також ми знайшли доступ до нових матеріалів, а молоді та талановиті ілюстратори Оля Сасюк, Олесь Дерега, Сергій Фединяк та Гриць Див наповнили їх крутезними ілюстраціями.

Окрім цього у нас 2 колаборації якими ми гордимося!  Разом з чудовим інтернет журналом, який ви зараз читаєте, ми створили функціональний худі для творчих людей, в якому є 2 приховані кишені, де на вас чекають зручний блокнот та олівець для того, щоб у будь-який момент записати нову ідею, в офісі чи в поході!

А разом із талановитою дизайнеркою Любцею Черніковою ми створили 2 моделі верхнього одягу із нетривіальними етно мотивами!

Про що нова рекламна кампанія? Чим вона відрізняється від попередньої?

Ми зняли кампейн та мотиваційний відео бекстейдж про великі цілі нового покоління Українців із його яскравими представниками. До нас завітали:

Марк Лівін – український письменник, директор з комунікацій в цифровій агенції Postmen
Костянтин Почтар – музикант, лідер гурту 5 вимір
Марія Чеба – співачка
Володимир Бєглов – співзасновник проект The Ukrainians та Radio Skovoroda
Мар’яна Романяк – телеведуча, співзасновниця Radio Skovoroda
Юра Филюк – ресторатор, співласник мережі 23 ресторани, співзасновник проекту Тепле Місто Івано-Франківськ.
Брія Блессінг – співачка
Вася Лук’яненко – професійний bmxер, атлет Red Bull
Любця Чернікова – дизайнер одягу

Це чудові люди, з прекрасними проектами та успіхами. Кожен з них розказав про віру в майбутнє, про свої великі цілі та власну мотивацію в житті! Це те, що примушує тебе піднімати голову і впевнено іти вперед.

Які з нових товарів найбільше зайшли публіці, на вашу думку?

Усім дуже подобається жіноче пальто та чоловічий кожух – це флагманські моделі. Щодо інших моделей – кожен робить вибір під себе. Треба розуміти, що у фінальній колекції реалізується до 10% ідей, тому кожен продукт максимально пропрацьований, відповідно і попит приблизно рівномірний.

Замовити одяг з нової колекції можна за посиланням: http://bit.ly/1U7iycu

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.