Меню & пошук

Doc.ua: історія українського стартапу, який допомагає знайти потрібного лікаря

Doc.ua: історія українського стартапу, який допомагає знайти потрібного лікаря

[ads-pc-2]

kaz

Онлайн-сервіс пошуку лікарів та запису на прийом почав свою роботу в березні 2014 року, і вже одразу стало зрозуміло, що послуга користується попитом користувачів. Простий дизайн, зрозуміла навігація, пошук за спеціалізацією лікаря, районом мешкання, за ціною та популярністю значно спростив колись складне завдання – знайти потрібного лікаря.

Ми поговорили про ідею створення сервісу та таємниці його успіху з керівником проекту Doc.UA Сергієм Казанцевим

– З чого почалась історія проекту Doc.ua?

– Як і в будь-якому стартапі – історія проекту почалась з ідеї. Наша ідея була полегшити життя людям, які хочуть знайти компетентного лікаря, але не мають на це багато часу або необхідних зв’язків та контактів.

Doc.ua – це онлайн-сервіс пошуку лікарів з можливістю запису до них на прийом. Простий інтерфейс та відсутність на сайті сторонньої реклами дозволяють зробити цей пошук швидким, в декілька кліків, без зайвих перешкод.

screen_1

Сьогодні на нашому сайті більше 320 клінік та більше 2300 лікарів різних спеціальностей у п’яти найбільших містах України: Київ, Дніпропетровськ, Харків, Одеса та Львів. Тож у користувачів є вибір.

– Що для вас було найголовнішим під час розвитку проекту, на що звертали найбільшу увагу?

– Головним в проекті було ані на крок не відступати від зручності сервісу для користувачів. Одразу ж після запуску ми почали отримувати пропозиції щодо розміщення реклами на сайті, але відмовились від них, адже вважаємо, що реклама буде відволікати користувача від головного процесу – пошуку лікаря.

Також ми відмовляємось від пропозицій клінік щодо продажу місць в рейтингу. Наш рейтинг формується з реальних відгуків пацієнтів, які побували на прийомі, і тільки рівень сервісу в клініці та компетентність лікаря можуть вплинути на їхню позицію в рейтингу.

На сьогодні на нашому сайті зібрано більш ніж 8 800 чесних та незаангажованих відгуків пацієнтів, завдяки яким інші користувачі можуть сформувати свою думку про лікаря і зробити правильний вибір.

– Які інновації приніс Doc.ua українському ринку і чи є у вас аналоги в нашій країні та закордоном?

– Створюючи наш сервіс, ми орієнтувались на західний ринок та його досвід. В Америці та Європі, наприклад, вже давно успішно розвиваються сервіси, подібні до нашого. Були також спроби створення подібних ресурсів в Україні, більшість з яких проіснували недовго.

Головна наша перевага над іншими українськими сервісами це те, що з кожною клінікою ми укладаємо договір і перед публікацією в себе на сайті ретельно перевіряємо інформацію, яку передає нам клініка про себе та лікарів.

3

Також, після запуску проекту, виникла необхідність оновити дизайн та додати декілька нових розділів: «Акції», «Діагностика» та «Пакети послуг». Адже ми побачили, що інформація викликає зацікавленість у наших користувачів.

Варто відзначити, що більшість акцій, які розміщені на нашому ресурсі, ми отримали від клінік в рамках розвитку партнерських стосунків і вони діють лише для пацієнтів, які записуються на прийом через Doc.ua. Тож з нашою допомогою користувачі мають можливість відвідувати лікарів за більш вигідними цінами.

2

– Скільки людей працює над проектом? Як команда та СЕО взаємодіють між собою?

– Команда – це одна зі складових нашого успіху. Зараз над проектом працює більше 30 людей. Принцип взаємодії – демократичний, кожен може запропонувати свою ідею та реалізувати її в рамках проекту, якщо це принесе користь його розвитку. Я прислухаюсь до думки кожного учасника процесу.

doc

– Що, на Вашу думку, є складовими вашого успіху?

– По-перше, це своєчасність. Сервіс відповідає вимогам часу та тенденціям розвитку ринку.

По-друге, наша орієнтованість на користувача.

По-третє, як я вже зазначав раніше, це дружна та талановита команда професіоналів.

– Ви вкладали в проект власні кошти чи залучали інвестора?

– Проект отримав інвестиції від нового бізнес-акселератора Леоніда Черновецького CIG Digital.

– Чи плануєте ви розвивати сервіс для інших міст України?

– Ми вже почали працювати в 4 великих українських регіонах: Дніпропетровськ, Харків, Одеса та Львів. В найближчому майбутньому плануємо розширятись і запустити проект ще в декількох містах України.

final_v2

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

10 коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: