Меню & пошук

Який колір ми купуємо найчастіше?

Який колір ми купуємо найчастіше?

[ads-pc-2]

Автори блогу KISSmetrics вирішили дослідити те, як колір впливає на наше рішення про покупку того чи іншого товару. Дана інфографіка показує результати цього дослідження.

Як виявилось, 93% покупок товарів здійснюється саме на основі їх візуальної складової, де кольору належить одна з провідних ролей. Було встановлено, що імпульсивні покупці найчастіше купують червоні, чорні або сині товари, а традиційні клієнти схильні купувати речі рожевих відтінків.

Повнорозмірну інфографіку можна переглянути за цим посиланням.

Що ж до самих кольорів, то ключові характеристики основних відтінків наступні:

  • жовтий – оптимістичний, колір “для вітрин”;
  • червоний – енергетичний, миттєвий;
  • синій – безпечний, колір банків та страхових компаній;
  • зелений – багатство, найпростіший колір, який розпізнається очима;
  • чорний – колір елітних товарів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: