A password will be e-mailed to you.

В інтернеті стартувала нова промо-кампанія України під назвою High time to see Ukraine, присвячена чемпіонату з футболу Євро-2012 та підвищенню загального іміджу країни закордоном.

Кампанія складається з кількох роликів і прийде на заміну серії Switch on Ukraine. До переліку медіаресурсів, на яких буде проведена кампанія, входять 7 міжнародних телеканалів – CNN, BBC World News, National Geographic channel (Nat Geo Wild), FOX, Sky Sports і SkyNews, Eurosport – загальна потенційна аудиторія яких складає більше 2,544 млрд  людей і охоплює Європу, Африку, Азію, Австралію, Північну і Південну Америки, а також Близький Схід.

Творцем нових відео, як і промокліпу Switch on Ukraine, став режисер Юліан Улибін. Операторську роботу виконав відомий український фахівець Юрій Король.

За словами Юліана Улибіна, робота над роликами тривала півтора місяця, а головне, що він хотів ними показати – так це вразити красою і природою України світову аудиторію. “Ми не помічаємо навколишньої краси нашої Батьківщини. А завжди думаємо, що там – в Іспанії, Греції, Італії – краще. Своєю роботою я хотів зруйнувати ці стереотипи”, – акцентував режисер.

Фахівець розповів, що за 22 дні експедиції знімальна група подолала близько 5 800 кілометрів. “Перед нами стояло завдання відобразити красу в першу чергу чотирьох приймаючих міст Євро – Києва, Донецька, Львова та Харкова. Але до них ми ще додали відеоряд з фортеці Кам’янця-Подільського, високогірних Карпат, церковного Святогірська і кримського Тарханкуту”, – говорить Юліан Улибін.

У жовтні ми писали про ще одну кампанію під назвою Ukraine – All about U, яка також показувала красу нашої країни. Кілька тижнів тому в інтернеті з’явилося timelapse-відео з Києва, яке читачі також визнали дуже якісним. Бюджет ролику склав всього $30.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.