Меню & пошук

Реклама, на яку хочеться дивитись

Реклама, на яку хочеться дивитись

[ads-pc-2]

Реклама, на яку хочеться дивитись

Всі ми звикли до широкоформатної реклами на білбордах, яка заполонила наші міста і іноді не зовсім доречно вписується в міський ландшафт. А от у 20-40-х роках минулого століття в Нью-Йорку – тогочасному рушію світу – вся реклама була винятково мальованою.

“Як це так?” – запитаєте ви, і все дуже просто: перед стіною хмарочосу або будинку висіла люлька з працівниками, які методично та впевнено наносили рекламне зображення кольоровими фарбами. Сьогодні ж на вулицях Нью-Йорка можна все ще зустріти таку рекламу – і вигляд у неї значно привабливіший, і увагу на неї звертають більше.

Реклама, на яку хочеться дивитись

Реклама, на яку хочеться дивитись

Одним з найбільших підприємств, яке виконує такі замовлення, є компанія Collossal Media, в штаті якої 30 професійних художників. Вартість кожного проекту коливається від 5000 до 100 000 доларів, і залежить від строків, майданчика та креативу.

Процедура малювання досить непроста: спочатку стіну розкреслюють і виміряють. Потім на неї вішають велетенські рулони паперу, на яких в масштабі 1:1 малюють ескіз реклами. Вже на основі цього і буде малюватися основна картинка.

Реклама, на яку хочеться дивитись

9781211244_8eb785b3bc_c

Реклама, на яку хочеться дивитись

Така реклама не псує місто, а навпаки, органічно вливається в міське середовище.

via samsebeskazal

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: